Klantverbinding

Klantenbinding op een hoger niveau. Wordt het klantbelang en de verbinding gevoeld in alle gelederen van uw bedrijf.

– Klantverbinding

Wie zijn uw klanten? Bent u in staat ‘alle’ klanten te herkennen? In de training komt deze vraagstelling aan bod. Hoe effectief zijn we met klantgerichtheid bezig? Wie moeten er in uw organisatie klantgericht zijn? Uw verkopers, de binnendienst, uw receptioniste of secretaresse – of misschien uzelf wel. U wilt, om een optimaal resultaat te behalen, uw bedrijf immers klantgerichtheid laten ‘ademen’…

Klantgerichtheid is uitstekend trainbaar. Door gebruik te maken van de modernste technieken en het opdoen van specifieke vaardigheden is klantgericht denken en handelen uitstekend te ontwikkelen en te optimaliseren.

’Door veranderen beter.’

Wat hebben wij nog meer?

Moeiteloos Verkopen

Jij bent in staat je eigen resultaten positief te beïnvloeden. Door veranderen beter.

Communicatie

Door inzicht in communicatieprocessen resultaat ingrijpend beïnvloeden. Maatwerktraining met een unieke aanpak.

Focus en Prestatie

Een onconventionele en deels fysieke training. Door focus kun je presteren, overwinnen en groeien.

Klantverbinding

Klantcontact verbeteren door echt de verbinding te zoeken met de klant. Maar ook de interne afdelingen met elkaar verbinding door inzicht te krijgen in de klantreis. Wij helpen met advies, training of interim-management.

 

Teambuilding

Door uitgebalanceerde opdrachten en technieken zoeken we de grenzen en de mogelijkheden van communicatie, samenwerking en vertrouwen.

Interim Management

Uw team verder ontwikkelen, door intensieve ondersteuning vanuit interim management gecombineerd met coaching of training.

Benieuwd hoe wij dit doen?

Neem contact met ons op en onder genot van een kopje koffie kunnen wij u er alles over vertellen.